چشم انداز حضور زورخانه در جهان بسیار امید بخش است؛ زورخانه در بازی های آفریقایی حضور می یابد
 
رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای گفت: چشم انداز پیش روی جهانی کردن ورزش های زورخانه ای بسیار امید بخش و دلگرم کننده است.
Zurkhaneh.com/ مهندس مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه (IZSF) پیش از سفر به بنگلادش برای حضور در سومین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی آسیا با اشاره به فعالیت های این فدراسیون در سال جاری تاکید کرد: سیاست های توسعه ای IZSF با سه رویکرد اصلی توانمند سازی اعضاء و کنفدراسیون ها، تنوع رویدادها و همکاری با سازمان های بین المللی دنبال می شود.
وی با ابراز  رضایت  از  سه برنامه مهم IZSF از آغاز سال جاری (1390) تا کنون گفت: سومین دوره مسابقات اروپایی در لیتوانی، دوره آموزشی در 5 کشور آسیایی و دومین دوره آموزش زورخانه ویژه قاره آفریقا در زیمباوه مطابق برنامه و تقویم سالانه برگزار شده است و امیدوارم بتوانیم با پشت سر گذاشتن سختی ها، این روند رو به رشد را با قدرت ادامه دهیم.
رییس پیشین سازمان تربیت بدنی افزود: همچنین برای برگزاری سومین دوره مسابقات آسیایی زورخانه و چهارمین کنگره جهانی IZSF که در بنگلادش برگزار می شود، برنامه ریزی خوبی شده است و به نظر می رسد با حضور تیم های قدرتمند این قاره، سطح فنی مسابقات قابل توجه باشد.
وی ازمحسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای حضور زورخانه در دهمین دوره بازی های آفریقا خبر داد و گفت: با به نتیجه رسیدن تلاش ها، IZSF موفق شد مجوز حضور ورزش زورخانه در این بازی ها را بگیرد. بدین ترتیب نخستین دوره مسابقات زورخانه آفریقا، شهریور ماه درماپوتو پایتخت موزامبیک برگزار می شود که گام بسیار مهمی در راه المپیکی شدن این ورزش می باشد.
 مهندس مهرعلیزاده با اشاره به عزم و اراده مسئولین عالی رتبه کشور در خصوص جهانی کردن ورزش های زورخانه ای گفت: حمایت های نهادهای قانون گذاری و اجرایی کشور از فعالیت فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه داشته اند، بسیار کارگشا بوده است.
رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای با بیان این که چشم انداز پیش روی جهانی کردن ورزش های زورخانه ای بسیار امید بخش و دلگرم کننده است،  بیان داشت: با تلاش های هفت ساله IZSF و کنفدراسیون های قاره ای، هم اینک این ورزش در 62 کشور جهان معرفی شده است و امیدوارم تا پایان سال 2011 بتوانیم ورزش زورخانه و پیام متعالی آن را به کشورها بیشتری معرفی کنیم و اعضاء خود را به 70 کشور برسانیم.

نوشته شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,ساعت 9:20 توسط علی| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com